Contactgegevens
Multifurn BV
Industrieweg 134
Rotterdam
BTW nummer: NL814296336B01
KvK nummer: 24378658
Bellen
0104159215
Mailen
b2b@multifurn.nl
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag 9:00 – 17:00

De verzending wordt verzorgd door Multifurn

U kunt Uw produkt binnen 30 dagen gratis retour sturen.

Om het item retour te sturen volg de volgende stappen:

  1. Pak jouw product goed in en zorg dat deze onderweg niet beschadigd kan raken
  2. Tip: maak een foto van het product voordat je het inpakt en van de doos. Op deze manier weten we zeker dat het pakket niet beschadigd is voor verzending. 
  3. Gebruik een eigen label voor jouw retourzending
    Multifurn Retour
    t.a.v. Nieuwhoff
    Slagenkampweg 13
    7731TK Ommen
  4. Print en voeg jouw retourformulier toe aan de doos. Indien je geen printer hebt, schrijf dan de belangrijkste informatie over:
    • Jouw ordernummer
    • Jouw naam
    • Retourreden
  5. Lever het pakket in bij een service punt bij jou in de buurt.
  6. Bewaar het verzendbewijs dat je van de balie krijgt goed! Op deze manier kan je altijd volgen waar jouw bestelling is. 
  7. Binnen 14 dagen wordt je gecrediteerd door de winkel waar je hebt besteld. 

Bedankt!

Vind hier het formulier om schade te melden of reden retour te vermelden.

 

Retourvoorwaarden

Indien Multifurn een defect of beschadigd artikel heeft geleverd,
bieden wij ten alle tijden een passende oplossing.
Om ervoor te zorgen dat de schademelding zo soepel mogelijk
verloopt vragen wij je om een beknopte omschrijving en
minimaal 1 foto met ons te delen, zodat wij binnen 48 uur met
een passende oplossing kunnen komen. Een oplossing varieert
van bijvoorbeeld een vervangend onderstel, tot een heel nieuw
artikel.

Wij controleren of de schademelding aan de volgende
voorwaardes voldoet:

1.Is het ontvangen artikel bij ons besteld?
2.Geen buitensporig gebruik
3.Geen gebruiksvlekken of andere sporen (tenzij er een reden
is aangegeven in de e-mail)
4.Geen ongeschikte onderdelen van derde partijen gebruikt
voor de montage van het artikel

 

 

Wat vervelend om te horen dat jouw product is beschadigd. Uiteraard lossen we dit graag voor je op! Zou je voor ons het service formulier willen invullen inclusief foto? Dan zorgen we dat binnen 1 werkdag contact met jou opnemen.  Wij kijken dan samen naar een passende oplossing. 

Scroll naar boven